Thursday, January 27, 2011

coret-coret..:))



aduh!..huhu..

saket beb camnie..dengan kadar suhu yang sangat-sangat panas berbanding dengan malaysia menyebabkan kerosakkan pada kulit aku..terutama muka,tangan,lengan aku yang akan nampak ketara.mungkin bagi aku musim terlampau panas.padahal,bagi rakyat sini,inilah musim sejuk mereka..hoho.sangat-sangat berbeza musim sejuk mexico dengan UK yang ada salji tu..huhu..

kulit muka macam dah menggelupas..bila sapu-sapu pipi pedih lak..huhu..macam bersisik aje aku rasa..Mass pon same..xpayah pakai mekap pon,nanti lagi terok..macam kena beli sesuatu aje..hihi..dah tengah survey ni..harap-harap jumpala..

bila dah kering kulit,mesti rasa nak garu..hoho..sebab rasa gatal giler.tapi,aku xmau garu sangat nanti parut la...jari-jari dah xlawa macam dulu..hoho..kononya lawa la nie..haha..camne ek..kena beli sunblock jugak nie..

tentang rambut plak,semestinya lagi bertambah-tambah gugurnya..mau botak aku sampai Jun nie..alahai..sekali sikat,macam orang sakit gugur rambut lak.banyak kot..camane ni..xpenah-penah gini..dahla aset nie..eh!!haha..Mass pon same jugak..kalo apa aku rasa sket,mesti tanya Mass..yela,dia kan sebagai kakak aku,.umur dia 24 tahun..so,memang ala-ala along la..sket2-sket gtahu dia.tido pon dengan dia la.hihi..padahal dah satu sorang.,,yela,kan tempat baru..ehem!!..huhu.Naim lak 23 tahun,memang sah-sah macam abang aku..hoho!!..kononnya la..sebab tuh aku "hormat' dia.huahua..dan aku 21 tahun semestinya menjadik adik yang sangat baek untuk abang & kakak ini.huahua..

best kot sini.masa masak skang,aku dah take over semula.yela,sejak dah bnyak shopping barang..hoho..tapi,kelemahan aku ada lagi.suka masak banyak..yela,kadang-kadang aku lupa yang aku bukan kat umah.barang kena pandai guna la..selalu aje kena dengan Naim..aku nak jalan senang,masa aku masak.aku xkan panggil Naim .time dah siap sume,baru aku panggil..aku xmau dengar dia cakap pape..huhu.itu lagi baek..Mass lak rajen aje,membantu..kadang2 kami gilir-gilir la..tapi,kalo aku,aku x kesah la masak pon pagi ke petang ke,malam..sebab saya suka..hihi

itu aje..petang nie..aku mau wat spaghetthi..bye2.;)
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: