Sunday, January 30, 2011

makanan orang bujang-bujang oleh syafa..:))

ehem..ehem..xingat dah hari apa ni masak nie..yang pasti aku decide,aku nak wat spagethi..selepas tengok bahan macam okey la untuk orang-orang bujang macam kami nie yang bertiga..so,aku wat la..aku suh mereka berdua rehat-rehat aje..hehe..ecece..:))
taraa..ini dia..sedap weyh!..aku kasi pedas sket..huhu..maafla comot sket tuh..biasala aku kan eksaited bab2 makan nie..haha
pastukan,sebab punya sedap la..ada kuah lebih sayang nak buang..so,Naim & Mass cakap suh aku buat rebus baru spagetthi..haha..so,aku rebusla balik..kami makan la untuk kali kedua..=)
the next day pulak,yang ini punya telur dadar aku wat..tapi,macam cacat sket sebab kuali tuh laen..haha..maafla..inilah idOp bujang.ngee!!
pastukan,nak sedap lagi,watla tomyam ada udang taw..xsangka dapat aku buat jugak kat mexico nie..sebab Mass ada bawak paste dia..wah!!best tau..aku wat pedas..kadang2 aku buat pedas bukan main.tapi,Naim cakap xda pedas sangat..T_T..tapi,takpela.lidah lain-lain memang la..hoho..Mass pon kata pedas..maknanya,lidah Naim lain..

alhamdullilah ini hidangan dapat disediakan tengahri bila entah..lupa daa..
tomyam..aku suke gilerr!=)




ini yang baru tadi..
kebetulan g Wal Mart ada ikan ni,macam tenggiri kot.
so,kami duk bincang-bincang nak masak macamne..tengok bawah..:))



aku potong taw!..:))
konon terer la nie..
u ada??haha!!

so,goreng-goreng bujang la oleh aku dan dibantu Mass..
Naim aku suh dia balik bilik dia,lepas siap panggil dia..
xselesa la nak masak-masak kena bertudung nie..haha..
masa makan takpela..:))

alhamdullilah..
yang ni kot yang tersedap setakat ni selepas tomyam ..
kami bersyukur sangat..kira xdala nak makan menda pelik-pelik..hihi..
so,dats all..

jap!aku upload yang best-best aje..
kalo nasi goreng aku wat,xpayah la kot tunjuk..bese-bese aje..ngeh2!!

tO Mass & Naim mekaseh sebab sudi makan air tangan saya yang x seberapa nie..=)
inilah idop bujang~~haha

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: