Monday, January 31, 2011

bila kulit memang manja..

alahai..dahla kulit aku habis rosak,muka lak toksah cakap menggelupas..aku xtau la camne.
asal malam aje,akan nampak ketara perubahan kulit tangan,lengan,kaki aku..

aku dah beli sunbLock..tetibe aje pandai berkrim2 sapu ni..haha!!..yela,kalo x,jangan harap aku nak pakai..

itu masalah kulit satu.masalah hidung lak,berdarah aje.huhu..nak nanges ase~~nasib baek xda meleleh yang sampai tisu berlambak-lambak kena tadah..

aku cari gak info2 kat internet,dia kata sebab musim sejuk & panas kering yang membuatkan aku jadik begini..hoho..yang Mass & Naim xda lak cam kulit aku..mereka cakap,mungkin kulit aku yang manja..hoho..aku pon rasa gitu gak..kulit aje manja,tuan dia tak,ganas aje..hoho..

nak aje beli kulit kebal..ada jual x?hihi..aku sabar aje la,cuba kuatkan diri aje la..inilah hidup yang perlu aku tempuhi..kalo x sekarang pengalaman begini aku dapat,bila lagi kan?hehe.
itu aje..:)
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: