Thursday, March 24, 2011

begedil vs bedegil @_@

gambar ini yang last week punya.tapi,yang semalam takda tangkap gambar.
tapi,alang-alang dah rasa nak taip.aku taip jap ea bersama gambar minggu lepas
semalam pun aku buat begedil lagi untuk kami bertiga sebagai sampingan bersama kari udang.
oh!.nasib licin taw~~nak dijadikan cerita
semalam waktu tengah duk makan tengahari,Naim kata nama makanan ini bedegil!
punya la degil aku dengan dia,boleh pulak dia ubah nama makanan ini.
okeyh FINE!..
tak mau kawan dengan kau dah!.
@_@

p/s:
so,sekarang kalau aku buat begedil dari air tangan aku.
akan jadik
Bedegil Syafa..
menarik kan?hihi
^_^

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

5 comments:

Adinda Amy Sensei said...

woooowww bedegillll....hehehe

Shafiq said...

Begedil atau bedegil, janji sedap dimakan!:-)

cikpuanhady said...

my peberet ni..dah lama tak makan..

Jom skodeng :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

noorsafone said...

salam wan nurul...share la resepi begedil ngan mama...

Layyinul Harir said...

mama:
salam..inysllah..nati syafa buat begedil lagi.syafa amek gambar stepnya sekali k..=)