Saturday, March 5, 2011

Chef syafa bersama ayam panggang siam

Mr.Gerardo bersama owen baru.
 saya sangat bersyukur!! 
baru aje bape minit yang lepas post tentang SINI.. sambung cerita k..hehe..pastu kan,tetibe dengar Miriam panggil dia bawak ayam yang terlekat dalam owen tuh!..suka sangat!..dan bersama suaminya
ada owen baru..syukur!..dia bagi yang baru..baek giler tuan rumah!
xsangka dia akan tolong keluarkan ayam tuh.rupanya diorang terus keluar g kedai masa maghrib tadi.


 gambar kabur sket!..Gerardo tolong pasangkan owen baru pulak..yeay!..hihi
pastu Mr.Gerardo tanya
ayam masak apa ni?
letak kicap ke?
dia kata bau sedap..
kembang jap aku!~huahua..
yela,mana tak baunya ayam tuh.
 Miriam duk pegang ayam panggang siam tuh dalam kereta untuk dibawa pulang kepada kami.hihi
 inilah owen baru..
aku takut dah nak guna lepas ini..haha~
 pastu,dapatlah ayam ini..memanglah dah masak..inilah rupa ayam yang terlekat tuh..lepas tuh,aku masaklah nasik..alhamdullilah..=) hikmahnya,dapat owen baru..haha~ayam panggang siam yang umi aku selalu jugak buat,.rindunya air tangan umi..=(

p/s;
minggu depan saya busy memanjang.T_T

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: