Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN


Sila ceritakan latar belakang anda ..  
saya syafa!..orang terengganu!..secara spesifiknya Dungun..hoho~saya merindui Dungun buat masa sekarang..T_T

Profesion anda sekarang ?
pelajar sepenuh masa..hehe

Blog favourite anda .. kenapa ?
 blog Ben terutamanya saya suka masuk!..yang lain saya suka masuk jugak tengok kat blog list saya.yang saya listkan pengukir wajib singgah!..sebab blog best,ringan nak bukak..bukak aje nampak ada si santai kat gym..huahua~~

Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
blog yang suka kutuk-kutuk blogger lain.contoh macam blog tuh..hehehe.xkan nak taip kot.haha~sume dah sedia tau rasanya..

Impian anda terhadap blog anda ..
impian saya kat blog ini nak teruskan sampai akhir hayat saya.insyaallah!..kan dah kata nak bagi anak saya baca..hehe!.
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

12 comments:

siti hidayah said...

salam. terjah dari blog BA.

ambe orang tranung gok. salam kenal :)

Qaseh Dalia said...

semoga always sukses dear ..org ganung gak

Yaya Azura said...

akak pun join nie..cari geng-geng trg nk follow..

dah jd follower ke 214

Haris Kaito said...

singgah blog org ganu kiterr... :)

nadiem sharmz said...

salam...dtg melawat dr BA punye segmen..jom jengok cni lak--- >

http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

fRaMe+LenSeS said...

Assalamualaikum.. aii.. Nadh orang utagha la.. Nadh dari Penang. salam lawat dari Blog enchik Ben. Salam kenai noh.. jumpa2 tu tegoq2 la noh.. ;)

solomolo said...

0rang k0lumpo datang menjengah...
dulu selalu di t'ganu...
sebab adik p0mpuan blaja kt uitm dungun...

PokPih171 said...

As ' Salam ,

Terjah dari Segmen BA

Follower ke 216

http://nameless151.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

Tok Esah said...

hai org dungun...

nak suh baca entry ni!! penting!! ahhaks

KHAS: Buat Blogger Terengganu | Group Blogger Terengganu Untuk Anda!!!

Kei Seichi said...

salam perkenalan dari orang melaka...
datang dari belog abg ben...
jemput la singgah ye...=)

http://geekzster.blogspot.com/

Prince said...

hye selamat berkenalan..
prince blogger kl..
newbiee lagi nie...
lau sudi lawatla blog proince ye..
:)

Lulu Caldina said...

Wohoo..blogger dari Terengganu!! Ganu kite...Hi...ngee