Thursday, March 24, 2011

::result SPM Najwa & Munawwar::

result SPM bagi calon spm 2010 sudah keluar semalam.so,aku sebagai kakak yang boleh dikatakan agak baik dengan adik-adik aku ni.merasakan debaran itu.yela,tahun ini calon 2 orang dari adik aku untuk SPM..huhu.

so,aku dapat tau dari Berita Harian.yang result akan keluar pukul 10 pagi 23 march 2011 waktu malaysia.so,aku yang begitu prihatin ni.terus mengira masa untuk sama dengan waktu malaysia.iaitu 8 malam 22 march 2011..aku mesej kat ym mobile la.senang adik aku reply situ..huhu..

wah!.sekejap jer,dia balas.dia kata dapat 5A.adik aku yang sorang lagi dapat 4A.yang pasti,semuanya kredit.oh!..xda beza sangat!..ALHAMDULLILAH.aku tumpang gembira,walaupun mereka berdua takda dapat straight A..hehe.tapi,kira puas hati la jugak..hehe..katanya lagi,kat sekolah dia,paling tinggi 6A..oh!..kira,okeyla.=)

ini bermakna aku masih direkod pertama dalam keluarga aku untuk SPM..!!~hoho~konpem abang aku marah dengan statement ini..muahaha~~penat taw gaduh dengan abang sendiri dalam ym..haha~~*WINK!
lagipun,aku dulu amek akaun.majoriti adik beradik aku memang amek sains tulen.so,sebab itulah senang nak skor masa zaman aku spm dulu.tapi biasalah,bila adik beradik ini ramai,suka main lawan-lawan..terutamanya dengan abang aku yang sulong..hihi. sampai sekarang,dia boleh ungkit lagi result PMR aku..uh!terasa diri x berharga ketika itu..kecewa~~~

nak dijadikan cerita, masa zaman aku SPM dulu.aku naik masa SPM sebab CINTA!hoho~~zaman muda-muda katakan..walaupun,tak terbalas~uh!kecewa jugak la 2,3 tahun..orang tuh,dah kahwin pun baru ini..saya tumpang gembira la.ala,x rugi pun.sebab saya dah jumpa orang lagi baik dari dia.hihi..*ehem! (disebalik ayat ini ada 1001 rahsia sebenarnya)..=)...FULLSTOP!..

anyway!..harap najwa & munawwar dapat sambung belajar nanti ea.dengan tempat yang sama.takdala umi susah nak hantar kamu berdua kalau dapat tempat asing-asing..haha.

semoga adik-adik aku dapat lebih berjaya dimasa akan datang..dalam tak sedar,adik-adik aku semakin membesar.baru terasa aku semakin menjadi perempuan dewasa...hihi..*blushing!!..

sekian..

p/s:
kalau aku tak malas masa sem 1 matrik dulu,mesti result aku dah melayakkan aku mintak akaun kat UUM kan..hihi.terkubur ajelah impian aku masa isi UPU dulu..huhu.tapi,takpelah.!marketing pun marketing lah.mungkin ada hikmah yang Allah rencanakan yang terbaik untuk aku..siapa tahu kan? ^_^

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

2 comments:

budakcomey said...

salam...lame x komen tp selalu je bukaka,huhu...
anyway congrats untk najwa n munawwar, all the best utk diorg....:))

Layyinul Harir said...

salam..mekaseh nojie..=)

adek ko cmane ek?