Thursday, March 17, 2011

SEGMEN BLOGGER : LELAKI vs PEREMPUAN ( FIZIKAL )

 

Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

pernah la !..saya pun xtau kenape tetibe rasa jatuh cinta.biasanya kerana peribadinya la..
xpernah lagi jatuh cinta sebab rupa.xtaw la akan datang..muahaha~~
Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
oh!..tidak..itu yang paling last kot..sebab utama saya pilih kerana pengetahuan agmanya lebih  dari saya..dengan itu insyallah ciri yang lain akan nampak sempurna dimata saya.=)

Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

kan dah kata.saya suka tengok mata..huhu

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

setuju!..sebab suka ada orang masakkan..eh!!hehe..entahla xbape reti nak jawab soalan ni..haha.

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda .. 

x jugak la..x berapa setuju..(pendek aje jawapan,jangan potong markah saya Ben!!..hehe)

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..

berangan boleh la.sebab kan dah kata single aje lagi.saya bercinta dengan buku aje dulu..hehe..jap nak berangan.hehe~lelaki idaman saya..pertama,kalau boleh kena terima seadanya saya..sudi dengar saya mahu cerita walaupun kadang-kadang terlebih bercerita..haha..boleh buat saya tersenyum. boleh jadik telinga untuk saya berkonsi rasa.boleh jadik bahu untuk saya bersedih.dan sentiasa ada untuk saya bila saya memerlukan.dan saya jugak akan selamanya sudik untuk buat itu semua untuk si dia..@_@

Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ? 

takde pasangan lagi!!~yang ada buku Marketing Research pasangan yang sesuai dengan saya sekarang..
^.^

Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ? 

syukur apa adanya.tapi,dalam proses mahu kurus..hehe

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

 perlu jugak.tapi,kalau dah punya pasangan itu,perlu terima apa adanya pasangan anda.setakat tubuh badan apalah sangat,yang penting hati..=)

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

hehe..tgok iklan macam tipu aje..hehe..try tanya Dr.Rozmey la..^.^

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

3 comments:

Unknown said...

DR.Romzey jwap.. awk perlu diet dengan bersunguh2 sambil amlkan Jus Mate 5 tu.. hahaha...

hm.. ape yang penting.. hati.. betul2..

Prince said...

JAWAPAN YG bagus...nice..:)
prince dtg dri blog bro ben...
selmat berkenalan ye..
lau sudi jengukla blog prince yg newbiee n buruk ni ye....:)

Yanty Lee said...

Salam ,

Terjah dari Segmen BA - Follower ke-223

Nice&Jujur+Sweet n3.. :D

singgah ler:http://themptyanty.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html