Thursday, March 3, 2011

DISEBALIK TABIR BLOG

 SEGMEN:DISEBALIK TABIR BLOG..

Letakkan gambar yang paling menawan..(bajetnye aku!)haha~~lantak la..haha

 pasal diri aku,aku ini manusia biasa aje la..ecece..rendah diri ini.ha,yang paling penting saya anak jati Dungun,Terengganu.Anak ke 5 dari 9.Umur 21 tahun.apa lagi ek nak cakap?segan eh nak citer semua..haha.yang pasti tentang diri aku sekarang ini,sentiasa merindui Malaysia.Aku jugak dalam proses mengira hari untuk bertemu orang tersayang 25 Jun 2011 pukul 3 petang di KLIA..insyallah.
Aku jugak seorang yang sudah muak dengan cinta sebelum kahwin..huahua~apasal cerita pasal cinta lak nie?aduyai~okey.itu aje kowt!..hihi

Follower 170 aje..hehe.walaupun sudah hampir 2 tahun berblogging!..haha~~

kalau aku takda blog,aku akan sibuk baca news online ke,gosip ke.yang paling aku suka buat kat alam maya
sebelum ada blog ialah,suka ke laman web www.iluvislam.com dan aku akan save semua artikel yang menarik beserta testi kad...=)

blog aku bagi aku penting sebab aku nak bagi bakal generasi aku akan datang baca apa yang mak dia buat zaman muda-muda..haha..xla,sekadar mencoret.kan dah cakap kat description tuh,saya hargai setiap apa yang saya lalui.hihi

blog yang aku suka baca setiap hari,mestilah tukang bagi segmen ini..haha.kalau aku balik kelas ke,
aku akan check apa yang Ben ini update.yela,kadang-kadang laju sangat update,ada yang tertinggal aku korek la balik..haha..eksaited nie..haha..kalau hari terlebih ada mood tuh,aku korek lagi entry Ben yang lama-lama.haha..suka baca..xpe ke Ben??haha~jadik macam wajib buat pula dalam setiap hari..haha.

itu aje kot!..hihi.
mahu join segmen ini JOM KLIK SINI

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

7 comments:

nadiem sharmz said...

saya....nadiah aka nadiem tgh jln2 jengok2 lepak2 kat belog anda dari segmen incik ben...

bosan2 meh jengok sy punye...dak bru blajo..macih!=)

http://nadiemsharmz.blogspot.com/

Kechik Itu Comel said...

hye..
singgah dr blog BA..
salam kenal ye..hope lebih maju dalam dunia blog..
keep in touch ya...=)

http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/03/di-sebalik-tabir-blog.html

SURIANI ISMAIL said...

kunjugan dr segmen abg ben... hehhehe salam pekenalan.. dtng follow kamu gak

akid said...

datang dr segmen ben. selamat berkenal2 :D wah nk blog jd harta pusaka untuk anak? sweet! :D

mas saari said...

singgah n follow dari segmen abg ben
salam perkenalan~

kalau sudi joinlah contest saya di
http://masikarfan.blogspot.com/2011/03/contest-makan-paling-comot.html

Encik Shino said...

Jalan-jalan sini.. tengok view..
salam perkenalan.. :)

kalu sudi singgah2 la blog saya..
www.encikshino.com

Prince said...

"nice entry ..:) kawan2....jom join contest ni... kowang berpeluang menang rm1oo.. cubela."