Thursday, March 24, 2011

fuh!datang sini baru sibuk nak jogging| terasa hidup sehari x lengkap tanpa jogging.hahaha

 dah lama x tangkap gambar camnie depan cermin besar.
dulu depan opis proton selalu aje tangkap,situ ada cermin besar.haha~
ha,berbalik kepada yang asal,hari ini aku keluar petang untuk jogging untuk kali ke teeeeeeeeettttttt.
(dirahsiakan)..^_^
ajak Mass sekali.kami berdua mana boleh dipisahkan taw~
sampaikan orang ingat kami adik beradik.asyik berkepit aje.haha~


sambil tunggu Mass bersiap untuk jogging,tangkap gambar pemandangan luar pagar rumah..hoho~
 aku & Mass.kami berdua aje.
takmau ajak Naim,nanti dia lari laju~uh!haha
 kami lari-lari,sampai ke taman permainan.
jakun jap!haha~~
 sejak panjat bumbung malam tuh dengan bukit hari tuh,
aku jadik suka pulak panjat-panjat nie..haha~~
 pastu,kami beredar ke taman permainan satu lagi.
hoho..main buaian..seronok~~
macam kanak-kanak riang~hoho
 kat sini,tenang aje taw~~
sukeenya..
merehatkan otak selepas penat belajar~muahaha~

 berani betol si Mass ni.
aku xberani main gelongsor.
takot badan terlekat kang masa nak turun..haha!!

uh!muka selepas siap main dan jogging.
penat la,main round-round taman nie.haha~
ada nampak kurus tak aku?muahaha~~


p/s:
sejak orang tegur aku makin tembam
semangat nak kurus tuh,membuak-buak.
sempat kot nak kurus.
3 bulan aje lagi~hoho~

p/s/s:
hari-hari makan aiskrim.
mahunya x kembang aku..haha~

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: