Saturday, March 26, 2011

takda masuk 1tube pun takpe | impian sekian lama tertunai..hahaha

pssstt..nak citer ni..semalam kan,masa sedang duk masak tengahri Carollina call aku.dia antara yang menguruskan bahagian akademik pelajar Malaysia.so,aku cuak gak masa dia cakap.rupanya,dia bagitahu aku akan di shooting esok..maknanya hari ini lah.rasa macam nak lompat tembus atap atas aje.mana pernah aku beraksi depan kamera tuh.dia tanya la,tentang jadual waktu aku semua.sebabnya video tuh,dia akan gunakan untuk promote universidad de colima nanti.aku pun setuju la.aku sorang pulak tuh.so,diorang akan datang dalam kelas.rakam aktiviti aku,dan akan bertanya aku macam-macam soalan tentang pendapat aku kat sini.

so,hari ini masa,waktu yang dijanjikan pukul 12pm.so,aku masa tuh dalam kelas Quantitative Marketing Research.aku dah macam xsedap duduk dah. berdebar-debar aje..haha~tetibe mata ini rasa macam ngantuk.nak terlelap pun ada,lepas tuh,
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: