Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

  1. LELAKI pilihan anda ?
    ngeee!..macam orang tuh,eh!.=P
  2. Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
    perlu la seksi!..sebab seksi tuh kan satu tarikan walaupun ia memualkan..huahua~merepek seyh!..aku ne reti bab-bab ini..x matang lagi..haha~
    bagi aku seksi seorang lelaki itu terletak pada keningnya..kan saya suka tengok kening orang..eh!xkan tuh pun xtaw lagi..=P
  3. LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
    haah!..setakat ini macam tu la.kalau ikot pengalaman lepas-lepas.akan datang xtaw lor!
  4. Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa ?
    eh!..mana sanggup..huhu.saya kan kuat jeles walaupun xpernah cakap..T_T
  5. Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
    erk??..single lagi nie.xtaw la camne rasa.hihi.kalo ikot pengalaman masa zaman cintan dulu selidik dulu .pastu akan tanya.mintak penjelasan.saya tak suka ,bertindak terburu-buru..~ecece~
  6. LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
    lelaki,perempuan sama-sama banyak mudah berlaku curang.^.^
  7. SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ??
    oh!..depend la jugak.aku xtaw ni nak ulas macamne..Ben ni tanya soalan susah-susah..cepuk kang!..haha~
  8. Apakah anda seorang yang mudah cemburu ?
    oh!..hehehehe~..=P

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

12 comments:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

Adinda Amy Sensei said...

hai syafa...apa khabar??

azizul said...

leaki seksi adalah lelaki berambut kerinting

bukan rambut korea

Entri Terkini; SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

solo molo said...

macam-macam japawan ada...
ser0nok baca...


salam ziarah dari segmen soal hati En Ben...

Fyqa said...

suka baca pndpat org..

:)

salam singgah.
dri segmen yg sma

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

missbby said...

hai, salam kenal dari blog ben..:)

Cik Sara said...

Salam ziarah dari segmen Enche Ben..

salina sayang said...

singgah dari segmen BA

GiveAsh said...

ade je orng nak bermadu..hoho

Diari-Selebriti-Mama said...

slmat bknalan.
singgah dari segmen BA n terus follow kamu wan ^^

seksi itu perlu :)

jom baca pendapat kls pula

http://mamaglamdiva.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

Dda Ly said...

kamu di mexico yee...kirim salam bumi mexico..:)

meh ke rumah..
~health centre~
keep in touch ye..♥♥♥

bunga said...

lelaki botak..seksi..