Tuesday, February 1, 2011

Domingo,Lunes,Martes,Miercoles,Jueves,Viernes,sabado

oh!..apa itu nama entry ini pelik-pelik?hehe....itu ialah hari dalam seminggu dalam Spanish..jom2..skang saya jadik teacher lak k..hehe..lets join me..hehe..

ahad=Domingo
isnin=Lunes
selasa=Martes
rabu=Miercoles
khamis=Jueves
jumaat=Viernes
sabtu=Sabado

buruk benar sebutannya kan?hehe.
itulah sahabat saya tuh masa saya chat FB dengan dia,dia pon kata.

"buruknya sebutannya"

saya katala

"itulah indahnya bahasa-bahasa lain yang perlu kita buat sebagai ilmu tambahan"

eh!..dah lebih-lebih ini..sebenarnya saya mao citer yang saya dah dapat jadual waktu.
hari ini 31 Januari 2011 waktU mexico,saya g u tadi amek jadual
esok dah mula kelas..=)

rasa cam risau pon ada sebab saya dapat bayangkan yang orang akan tengok aku & Mass..huhu.
tadi pon dah ada student sket2 semua duk tengok kami.
tapi,cam biasa,wat xtaw..dalam hati hanya Allah aje yang taw.
diaorang tengok kami yang bertudung ni macamlah kami xpakai apa-apa lak..haha!.

okeyh.jom tengok jadual saya..saya amek 4 subjek kat sini..
3 untuk marketing,1 untuk basic spanish&english class..=)

Ini jadual untuk kelas sales management dalam sebutan Spanish
Administracion de ventas
tapi,dalam kelas ajar in English la..




ini subjek quantitative research marketing.
dalam spanish disebut
Investigacion cuantitativa de mercados
hoho..risau jugak ini..
ada kira-kira.
kalo uum subjek research marketing aje namanya.
setakat ini,saya minta silibus dengan penyelaras marketing uum
Beliau kata sama,harap2 boleh buat transfer kredit la..
kalo tak,belajar la untuk tambah ilmu.
tapi,saya percaya boleh pindahan kredit..=)

sebenarnya jadual ini bertindan waktu dengan New product development.
tapi,saya diberi kelonggaran x datang waktu hari rabu sebab kelas subjek ini
cara pengajaran secara online..hoho.
so,saya datang kelas hari selasa & dibenarkan jumpa lect la hari rabu selepas kelas
New product Development settle.

ini subjek New Product Development.
inilah yang bertindan tuh..tengok yang hari Rabu tuh,kan bertindan waktu..
dalam Spanish disebut
Lanzamiento de nuevos productos/desarollo de nuevos productos..
hoho..pelik-pelik sebutan yang membuatkan saya punya lidah dah lain..haha..

yang kelas basic english& spanish tuh,hari rabu seawal 7 pagi sampai 10 pagi.
sekali aje seminggu..huhu..tapi,xpelah..
kami amek sebagai input penting kat sini..ada gak exam la.
subjek ni,aku xley wat transfer kredit kat UUM..
sebab kalo UUM ,bahasa asing untuk Marketing ialah Mandarin..

itu aje..harap okey g start kelas esok..
semangat nie..hihi..
mao pakai tudung kaler apa ea esok?=P
nantikan kemunculan syafa esok..hoho


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: