Thursday, February 24, 2011

webcam with my classmates subject sales management..=)

 hari ini,padahalnya takda pun kelas untuk subjek ini
kebetulan diorang panggil aku & mass
untuk berwebcam masa kitaorang tengah lalu kelas ni
walaupun ada kelas new product development masa nie..haha~
 aku bersama mereka..-)
layan aje lah gambar-gambar k..haha~
 aku tengah minum air kotak.
sebab masa ni aku & mass baru balik dari beli air
untuk kekelas sebenar..haha~~
maafla teacher!=)
 Mass jadik rabbit sudah!haha
 muka kena tarik semua..haha
 peace..^_^
okeyh!
adios~
itu sahaja!.
kami pun beredar pergi kekelas subjek sepatutnya..haha~


-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

6 comments:

Anonymous said...

buruknye muka aku. uwaaaa

syAfA said...

takpe,tetap comel dimata saya..haha

Najmah A. M said...

aha, bukan rabbit lah syafa. tikus tu. ;P

budakcomey said...

salam, bru je bape ari je xtgok blog ko, dah tukar lain eea....
nmpak fresh and cute, like it very much...:))
rasenye yg ni paling aq suke sbb x bling2 sgt kalernye, psni msti ad yg bau la tu....haha

p/s: pasni leh try wat wallpaper muke aq cnfirm comel gilerrrr....huhu

syAfA said...

kak.najmah:
haah la..silap la syafa..haha

syAfA said...

jie:
yeke ko suka?baguslah.xdala aku nak tukar lagi.arap ko x bling2 mata taw..haha..

nnati wat muka ko..xda langsung org nak masuk blog aku..haha