Thursday, February 10, 2011

congrats to Dewan Penginapan Pelajar Proton & especially to my bestie..=)

wah!..congrats la..walaupun masuk Sinar Harian pon..hehe..saya macam rasa nak balik UUM aje skang..haha..yela,DPP saya punya projek nieh!..kalo aku ada kat sana,konpem muka aku ganti Sakinah tuh..haha!!..sume kawan-kawan saya dalam tuh.alah,dah nama pun satu kolej.konpem balik uum sem depan nak join Baksis jugak...untuk tambahan,sila klik kat blog bestie saya k..kat sini
okeyh!

p/s;tetibe mood ada lak..haha

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

3 comments:

Anonymous said...

hahhahahahahahahhahaa... beb, rezeki aku beb. bangge kene ade beb. paper kau mane beb. ? kenape aku masok paper dlu ni. aku tk fhm. sape femes lagi ni. HAHAHAHAHHAHAHA.

syAfA said...

hahahha.beb aku femes luar negara beb..hahahha

Anonymous said...

haha. beb, aku bace beb paper mexico tu beb. haha.