Tuesday, February 15, 2011

Chef Wan Syafa masak spagetthi

 salam..lepas saya buat begedil tuh.pikir-pikir jugak xkan nak ratah begedil tuh aje untuk malam ni.
so,plan buat spagetthi pulak.ala,yang post saya yang dulu pun pernah cerita.
takpela,nak cerita lagi..haha~


 so,makan la spagetthi.tapi,malam ini wat kuah biasa aje.
xda letak udang dalam tuh.sebab udang yang dalam peti 
kena jimat untuk masak lain..huahua.
so,taruk telur yang hancur-hancur dalam tuh.
kan saya kata kena kreatif.janji dapat isi perut untuk tenaga nak belajar k..haha~


p/s;
okei..
Mass jangan gelak-gelak taw tengok blog syafa..hihi

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

8 comments:

kakyong said...

amboi rajinnya memasak... bagus2.. nanti senang hati mak mertua... ;)

syAfA said...

mekaseh kak yong.=)
moga-moga la ea..hihi

padlie said...

mintak resepi.... :D

syAfA said...

padlie;
hahaha..lawak aje.siyes ke nie?..=)

BzzKarat™ said...

cantek jugak mexico. dlm kepala duk bayagkan mexico tuh serabut jerk. (pengaruh tv) nice frens u got there~

padlie said...

masuk blog ni je, mesti rasa lapar... tu yg minta resepi hehe

syAfA said...

bzzkarat:
haah!..memang berbeza gak sebelum saya datang sini,macam2 dalam kepala.pdahlnya okey aje sini.tapi,mungkin kat kawasan lain macam dalm tv tuh xtaw la..haha

syAfA said...

padlie;
lah..tgok gambar aje sedap.rasa x sedap pon.segan nak bg kalo pdlie nak..haha!