Saturday, February 12, 2011

Chef Wan masak mee goreng udang.

 yeah! ini hasilnya untuk breakfast tadi.walaupun lada tuh besar2..yela,saya kan guna alternatif lain,tapi bukan blender..hehe..ala,yang macam kat entry ini
 tetibe rasa nak try buat mee goreng ada udang..haha.
so,dengan semangat pagi hujung minggu ini,saya masakla sorang-sorang
 masa tengah menumis..hihi..
seronok ase,sian udang tuh..=(
 masukkan mee kuning..
haha..padahalnya guna spagetthi macam yang aku buat 
hari tuh,tengok sini
 dah masuk mee,masukkan sayur lak.
sayur penting untuk badan..eh! tetibe aje~haha
 gaul-gaul dengan 2 sudip..haha~
kata chef,kenala pandai guna..haha!
tapi,xda lagi topi tinggi macam chef..T_T
then,siap..=))
jemput-jemput la makan..hehe..

p/s:
rasa macam dah okei.
tapi,terlebih masin lak!alahai..
still learning taw~~=)



-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

1 comment:

Nurul Afifah Addnan said...

nmpk sedap.! wat la entry bout resipi dye..