Sunday, February 27, 2011

weekend with practise dancing by Danish @ Victor

assalamualaikum.seperti yang dijanjikan.saya & Mass pergi ke tempat latihan tarian mexico hari ini.So,semuanya memang best!.walaupun hanya latihan Victor bersama teman-teman tariannya.
sangat menarik kot!.saya & Mass pergi dalam 1 jam 30 minit aje,sebab nak balik solat asar kat umah.
kalau ikotkan sebenarnya,sampai Maghrib baru habis kot.huhu.tapi,xpe.tengok x habis pon,rasa cam seronok la.ini ada yang aku amek gambar & rakam video dari hpon yang x berapa nak canggih ini.sebagai bukti..ngahaha~

ini Danish..=)
amek gambar ini,masa kami dah nak gerak pulang.
berpeluh-peluh dia sebab menari.
kalau saya join diorang mesti dah lama peluh habis..haha

saya & Mass.

Victor masa persembahan dia yang hari tuh.

gambar dari sudut saya

suka masa ini..muzik pun menarik

Danish barisan depan yang paling kiri..haha

cantik dari atas.

cikgu tarian hensem jugak..haha!

ala-ala dikir barat g2..haha



video
video

ini video yang terpilih saya upload..
maafla kalau ada terdengar suara sumbang ke..=P


kalau ada persembahan betul,insyallah nak g sebok tengok gak.xkira.haha

sekian..itu aje kot..=)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

8 comments:

budakcomey said...

9t balik malaysia bole la awak menari dpan saya....huhu

syAfA said...

itu mmg niat saya untuk menari depan awak..haha

Shafiq said...

Menarik! :-)

budakcomey said...

u igt u je ke bole menari???
i nk bg tau ni 9t i g blajr belly dance, huhu..:))

Dda Ly said...

wahh seronok nye dancingg...:)

meh jemput ke rumah...
~my latest entry~

padlie said...

syafa kena belajar skali, baru best..

Entry terbaru padlie: Bestnya jadi V.I.P.

CtiE zAr said...

wah bestnye belajar dancing..

rizaros said...

wah bestnyer...
datang dr blog abg ben :) jom follow sy jgak untuk semangat sy .. Maceh...