Sunday, February 20, 2011

Chef Wan masak nasi & tomyam udang

salam!.hari ini hujung minggu.
saya masak awal sket untuk tengahari.sebab dalam kol 10 pagi nak pergi pasar.
so,lagi senang lepas balik pasar terus boleh makan.so,saya masak la tomyam.
ala,sama aje macam b4 ni,tapi kali ini lebih banyak sebab petang ini nak keluar dengan classmate
kiranya,lepas balik jalan-jalan petang ini,xperlu masak dah 
cuma masak nasi aje,xpon rebus mee.boleh jadik mee tomyam..~haha

 masa tengah masak pon terasa laparnya..huhu.
tapi,sabar itu penting=)
 macam biasa letak udang.habiskan stok.
sebab nanti mahu beli baru..haha..
udang dalam spanish panggil Camaron..=)
 berasap lagi dalam periuk.menanti saat tomyam udang ini boleh dimakan.=)


 saya sangat suka tomyam..=)
 lepas siap nasik & tomyam yang saya masak.
g pasar dengan Madam Miriam..
Mass pun pergi sekali.


apasal aku cam gemok aje nie..=(
 inilah muka Chef Wan baru balik pasar
then,terus g hidang tomyam & nasik.
so,makan la kami..=)
 inilah Mass..
comel sangat dia ini..=)
ehem!!..=P

 yeah!..makan-makan.
tambahla kalau nak tambah banyak nie.hihi..
p/s:
sekian sahaja~
seronok balik pasar.sebab stok dah bertambah.
udang pun beli sekilo dengan barang-barang lain semua,
alhamdullilah..=)

-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

4 comments:

izaFiza said...

wow..sedapnya..terus lapar tgk..hee..

Anonymous said...

syafa..jom masak breakfast..pewot i dah lapo nii :)

budakcomey said...

cam tgok blog chef syafa je......
tiap2 ari teruja nak tggu resepi bru,.....hahaaaaaa

p/s: 9t try wat mksan ala mxico lak tau...huhu...:)))

syAfA said...

iza:hehe..mekaseh..=)jmput makan.


mass:jom2..haha

jie:haha.xmau la aku masak masakan sini.sayuran aje..haha