Thursday, February 3, 2011

lepas ni,kita boleh la salam-salam..

eeii..takottnya.. 
ini citer sebenar..haha
eh!..asal tajok saya macam gatal aje..la,kan hari tuh saya cakap orang sini,xkira lelaki ke,dia suka aje hulur tangan nak salam perkenalan la,maklumlah kan kami orang baru..saya akui memang mereka saya disini cuba menolong apa-apa.sampaikan dalam kelas pon,ada orang sudi volunteer offerkan diri nak tolong kami dalam kelas.sangat sangat bagus..=)

berbalik pada yang asal ye,jadik saya pikir-pikir kenala beli sarung tangan.yela,mungkin ini aje jalan terbaek bagi mengelakkan aku bersentuhan dengan mereka.ke camane?..idea ini pun kakak aku yang suggest.tetibe rindu kakak saya..sob..sob..

ha,itulah sarung tangan saya dah beli.nak cari yang kaler-kaler tapi,x jumpa lagi.sementara ini pakai yang jumpa dulu kat kedai kebetulan lalu tadi..mahal ni tau,25 peso..haha..dalam rm 6.50..bolehla tahan harga dia.

so,saya beli sepasang,Mass pun sepasang..haha..mesti lagi mereka tengok kami pelik kan esok..ada aku kesah?..^_^ ...
-Terima Kasih Sudi Baca,Diharap Coretan Ini Bermanfaat Untuk Kita Semua-

No comments: